Garanciális ügyintézési űrlap a Styro-Tex Kft. által értékesített termékek kapcsán

A garanciális észrevétel tárgykörében vizsgálandó terméket kizárólag az alábbi kérdőívben feltett kérdések megválaszolását követően tudjuk megvizsgálni, a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően, így kérjük szíveskedjen minden adatmezőt figyelmesen kitölteni!

KITÖLTÉS ELŐTT, KÉREM FIGYELMESEN ELOLVASNI!
Minden reklamáció alapja a kitisztított termék. Ruházatot csak mosott, vegytisztított állapotban, cipőt szennyeződés mentesen (a talpán is) és szellőztetve veszünk át. A piszkos elhanyagolt terméket érdemi vizsgálat nélkül visszautasítjuk.
A szavatosság érvényesítésének alapja a kárelhárítási kötelezettség betartása. Ez nem azt jelenti, hogy a karbantartási tevékenységet el kell végezni, hanem azt is, hogy a hiba észlelésekor a ruha, cipő vagy eszköz használatát fel kell függeszteni, mert a további használat növeli a hiba mértékét és teljesen selejtté teheti a kifogásolt eszközt.
Felhívjuk tisztelt figyelmüket, hogy a kötelező napi karbantartás hiánya, valamint a nem megfelelő használat a szavatossági jogosultság elvesztésével jár.
Amennyiben a termék garanciális vizsgálati eljárása a termék bekérését is indokolja és elutasításra kerül a vélt gyártási hibára visszavezethetőség, abban az esetben a szállítási költség az igénylőt terheli.

Számlán szereplő számlázási név (cégnév vagy magánszemély esetén a vásárló neve)
A garanciális ügyet intéző személy neve (pl: Kiss Pista)
A garanciális ügyet intéző személy mobil elérhetősége (pl: +36 65 1234567)
A számla sorszáma amin a garanciális ügyintézést érintő termék megvásárásra került (pl. H/00123/VR)
A garanciális ügyintézést érintő termék teljes cikkszáma ami a számlán található (pl: FW82BKR35)
A számlán szereplő teljes terméknév. (pl: Vízálló védőklumpa, sarokpántos, S2)
Ha a garanciális ügyintézést érintő termékből több darabot is érint az ügyintézés, kérjük a darabszámot itt megadni, szíveskedjen! (pl: 2) Ha a számlán több cikkszámot is érint az ügyintézést, azt egyesével külön űrlapon szükséges bejelenteni.
Amennyiben lábbeli meghibásodásról van szó, kérjük megadni szíveskedjen, hogy jobbos vagy balos lábbeliről van szó, a hiba kivűl (talpelválás, talptörés, talprepedés, varrási hiba, ragasztási hiba, csatt, fűzőbújtató....), vagy belül tapasztalható (orrmerevítő, bélésvarrás...). Ha logózást érintő az észrevétel azt is itt kérjük rögzíteni. Minél pontosabban igyekezzen leírni a látható, tapasztalható jelenséget, hogy a bevizsgáláskor könnyen azonosítható legyen az észrevétel.
Amennyiben a termék bevizsgálását követően gyártási hiba állapítható meg (logózás esetén javítást biztosítunk), kérjük kiválasztani a rendezés módját az alábbi lehetőségek közül:
A végfelhasználó részére történő termék értékesítés dátuma.
Töltsön fel jó minőségű fényképeket vagy szkennelt dokumentumot (kitakarva a vevő adatait) és az alábbi adatmezőben adja meg a fájl elérhetőségét, hogy a bevizsgálást az űrlapon szereplő adatokkal együtt el lehessen végezni!
Töltsön fel jó minőségű fényképeket - minimum 4 darabot - és az alábbi adatmezőben adja meg az első kép elérhetőségét, hogy a bevizsgálást az űrlapon szereplő adatokkal együtt el lehessen végezni!
A szavatossági és jótállási igények kezelésekor a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai szerint kell eljárnunk. A rendelet alapján a nálunk bejelentett igényéről dokumentációt készítünk, amelyben rögzítjük: a) az Ön nevét, címét, így az alábbi nyilatkozatát kérjük arról, hogy hozzájárul a dokumentációban rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) az Ön és közöttünk létrejött szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján az Ön által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.